Monday 7 April 2014

Mengenai World Ventures

WorldVentures ™ adalah sebuah syarikat gaya hidup yang memasarkan produk yang berkaitan dengan pelancongan . Menggabungkan kuasa Internet dengan kekuatan pemasaran dari mulut ke mulut yang telah terbukti selama ini , WorldVentures adalah pemimpin dalam Industri Pelancongan.

WorldVentures Marketing LLC ialah sebuah syarikat persendirian yang berpangkalan di Plano, Texas, dengan Wakil aktif dan ahli-ahli di seluruh 50 negeri di Amerika Syarikat dan juga di peringkat antarabangsa dan telah bergabung syarikat-syarikat di Kanada ( WorldVentures Kanada Inc ) dan Hong Kong ( WorldVentures Marketing ( Hong Kong) Limited) . Maklumat perhubungan bagi semua syarikat WorldVentures terdapat dalam Pelan Pampasan

Gambaran keseluruhan di bawah. Inspirasi bagi WorldVentures datang dari pengasas syarikat Wayne Nugent dan Mike Azcue . Bersama-sama , mereka membayangkan sebuah syarikat yang menggabungkan kuasa Internet dengan Jualan Langsung untuk melakukan sesuatu yang benar-benar inovatif .

Wayne dan Mike mengumpulkan satu pasukan profesional yang berpengalaman dan berdedikasi, dan pada 10 Disember 2005, WorldVentures telah dilancarkan di Amerika Syarikat. Sejak itu, syarikat itu telah mencapai kejayaan yang luar biasa dan pertumbuhan yang pesat. Dan pada tahun 2009 , WorldVentures mula berkembang ke pasaran global. WorldVentures menawarkan sesuatu yang berbeza di dalam industri Jualan Langsung dan Pelancongan. Pada asasnya, WorldVentures adalah sebuah syarikat gaya hidup.

No comments:

Post a Comment